Monday, December 22, 2008

Lawatan ke India







Hai,selamat kembali,Baru-baru ini aku telah berpeluang ke India.Aku tiba di lapangan terbang Banglore jam 3 pagi waktu malaysia.lebih kurang jam 12 mlm di India.Cuaca dingin dan sejuk.lebih kurang 12c.Kemudian aku naik mpv ke daerah Mysore.Kira-kira 3 jam perjalanan daripada Banglore.ADuh sakitnya badan aku..hehe..jalan dia jauh berbeza dgn Malaysia.Highway pun ada bumper..ish3.sampai disana je aku tgk bangunannya jauh berbeza dgn MALaysia.Ternyata Malaysia lagi cantik dan baik.Syukur kehadrat ilahi kerana aku dilahirkan di bumi Malaysia.MALAYSIA BOLEH... over lak aku ni kan? he..he.. aku pergi sana pun atas lawatan rasmi.disana lawatan berjalan dengan lancar.Aku balik ke Malaysia 3 hari selepas itu.Alhamdulillah aku sampai balik ke Malaysia dengan Selamat.amin....mana taknya esok tu gempar dengan bom di lapangan terbang Mumbai..???????

1 comment:

nurulshari said...

ade jmpe shah rukh khan x? hehhe